Jom Tengok: Some of The Most Beautiful Caves In The World?

By Kimi Jamai - December 08, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. "Jom tengok" kali ni nak bawak kalian2 sekalian untuk tengok at some of the most beautiful caves in the world..Gambar2 ni diambil daripada website Boredpanda.com. Batu Cave Malaysia tersenarai sebagai salah satu daripada gua gua yg cantik ni.. Nak tau yg selebihnya? Jom tengok!

Son Doong Cave, Vietnam



Batu Cave, Malaysia
Naica Mine, Mexico
Mendenhall Glacier Cave,USA 
Vatnajokull Glacier Cave, Iceland


Ellison Cave, USA
Phraya Nakhon Cave, Thailand

Ice Cave Near The Mutnovsky Volcano, Russia


Reed Flute Cave, China

Amazing kan? Subhanallah.. Teringin nak pergi tengok tempat2 yg cantik mcm gua2 ni.. Batu Cave yg dekat ni pun aku belum berpeluang nak p tengok.. Bilalah nak dapat jalan2 nii.. Hehe.. Oraitlah, tu saja yang aku nak kongsikan kali ni.. Jumpa lagi di lain entri!

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D