Pengalaman : BBQ Teruna2 B.A English

Assalamualaikum
Salam muhibbah.. Ahad baru2 ni aku ngan budak2 lelaki batch aku ada buat BBQ sikit.. Buat kat bukit ekspo dalam UPM ni.. Kitorang panggang ayam, daging n sosej.. Makan dengan nasik n potato salad..Pergghh.. Mmg terbaik la! Speaker ngan Microphone pun ada sekali untuk sapa2 yang nak karok.. Mmg pakat2 karok la pagi tu sementara nak tunggu semua siap dipanggang.. Meriah habes satu bukit ekspo tu.. hoho.. Ni gambar2 yg sempat di amek haritu..



Pagi tu cuaca mcm nak hujan.. Actually dah hujan dah sikit2,gerimis2 ja.. Kami pakat dok risau takut2 mai hujan lebat plak kan.. Sekarang kan mmg musim hujan... Tapi Alhamdulillah, lepas gerimis2 tu, hujan dah xturun dah.. Mmg cuaca sepanjang haritu nice gila... Perfect.. Twas a moment to remember..
Orait, itu saja yg nak aku kongsikan untuk kali ni.. Jumpa kat lain entri k!

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger