Sembang2: Promosi Kejohanan Boling Jemputan UPM 2013.

By Kimi Jamai - November 27, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Ni aku nak mempromote sikit satu Kejohanan Boling Jemputan UPM akan diadakan pada 14 Disember 2014 nnt.. Kepada pemain2 boling amatur dari universiti2 yang tersenarai kat bawah ni, boleh cuba ketengahkan bakat hgpa main boling melalui pertanding ni.. Hehe.. Joinlah yer.. Pertandingan boling ni sebenarnya adalah projek mega untuk subject koko berkredit aku.. Hoho.. Sebagai AJK media dan publisiti, aku bertanggungjawablah untuk mempromote pertandingan ni.. So, sekali lagi aku nak seru kepada pemain2 boling dari U yg tersenarai sebagai U jemputan kat bawah ni.. Jom pakat join k! Maklumat lanjut ada dalam poster kat bawah ni k...



Kepada mereka2 yang berminat, boleh daftarkan penyertaan hgpa kat borang online kami

Dan jemputlah like page kami untuk dapatkan update terkini tentang kejohanan ni

Orait, itu saja yang aku nak kongsikan kali ni.. Join k! Okey, jumpa lagi di lain entri
Assalamualaikum
********************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D