Xdak IdeA (2)

By Kimi Jamai - April 29, 2012

Assalamualaikum n salam perpaduan teras kejayaan kita bersama satu dunia (lame =.=!)..ok2, salam extravaganza! ( still a bit lame =.+) ..ok2, salam blogger2 berwawasan ( getting better but still lame =.-?) ok2, salam sejahtera? ( now we're talkin! :D) errrr..papejela, mcm besala dalam segment xdak idea ni aku akan tules ja menatang apa yg terpacul keluar dari otak aku ni ( not litterally la kan)....apa yg aku bakal tulis ni mungkin trsangatlah xberkait antara satu sama lain..so, im warnin u people to be ready dengan kemerapuan yg bakal tercatat dibawah ni n mungkin juga akan meragut minda dan jiwa anda semuaAAAA!! ( ok, as usual, hiperbolasepaktempatan sebentar..) jadi, ayuh kita mulakan!

perenggan pertama, aku tgah panas pasal satu isu ni..aku malas nak sebut isu tu isu apa..takut2 nnt mencetuskan kontroversi plak ( he's talking about BERSIH 3.0 isu) walaupun blog aku ni xramai org yg nak mai singgah tp biaqla isu tu menjadi rahsia aku sorang... ( :O) hehe...aku tringin nak beli speaker baru sbb semua speaker yg ada kat umah aku dah rosak...n kenapa aku nak beli speaker baru? of koz la sbb aku nak rosakkan speaker tu plak ( crazy! :O) aku tatau kenapa aku dok sakit kepala lately ni berdenyut-denyut mcm ada org berdenyut ja kat dalam tu ( ?????)... td aku g rumah kakak aku, n jumpalah ngan anak sedara aku yg tersayang tuu...dia dah bley jalannNNN! wuwuw! bestkan jd baby, baru bley jalan pun org dah bersorak n puji n ada jugak yg siap buat kenduri kesyukuran sbb baby dia bley jalan..kita yg dah besaq ni nak kena dapat result cemerlang2 nak mampuih atau dapat stdy obersea baru la nak dibuat kenduri( jelez la tewww)..hehe..

perengan kedua ( salah eja perenggan)  pg td g skolah sbb ada hari koko, jumpalah ngan mmber2 dulu..salam2 smbang2 n then jumpa cikgu.. salam2 sembang2 awkward (:O) haha..mstila awkward sbb dah lama xjumpa kot...jumpa2 dah tatau nak sembang apa ngat...perkataan yg paling banyak disebut pun cuma " hehe"( awkward laugh) ja.. pastu budak2 skolah yg xkenai plak dok usha plik..mcm la kami ni hensem ngat ( sedar pun) ..kami ni just ensem besa2 ja..tp ensem la ( pfft! =.=").. oklah, aku pun dah xtau nak merapu pa dah ni..otak dok sakit, mata dah sepet n aku dah ngantuk..aku tido dulu yerr.....

zzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz!

ok aku dah bgun balik, jom start merapu balik (oh noOOOO!) haha...no la..k lah..jom tidoq la nohhh..

assalamualaikum semua :)

ni la anak sedara aku yg baru bley jalan tuu.. :)


  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D