Sembang2:Telatah dan gelAgat meow2 sedunia....

Assalamualakum dan selamat malam.. malam ni aku tatau nak tules apa so, aku pun tetba trlntas nak buat satu bnda ni.. bnda ni dnamakan "dialogucing"(bajet gempak jerr ada nama segment plak). 





ouiiihh!! sat2...yg dok sebelah kiri tu bieber kan??? uish!!!
urrrmmm....biaqlaaaaa...adik nak yg tuuuuuu...

amin nak apa??/ habaq mai kat maksu kuat2 skit..xbape dengaq la...

boleh percaya ka ampa ni.?? aritu aku nmpak ampa dok tertongeng merempit tu padia?

ang dok usya2 pa??  ingat aku xmuat ka nak masuk dalam ni?? tumbuk kang baru tau..

haaaaa!!!!!! syikin nak pndah????!!! 

pungkoq btoi.....pokok bunga kertas ngan kuceng pun tatau beza ka?? yg dia p siram aku sekali tu pasaipa?

buueekkkk!!! padan muka ang...dulu dok blagak ngat..

ermmmm.. (aku xdak idea la :PP)

pffft.....ingat aku tringin sangat kat ang...hidung pun kemek

arrgggghhHH!!!!!!! neelofa dah nak kawen??!!!??

uhhhhhhh.....sedap kot der....

ok thats all...saja nak have fun ngan kuceng2 ni... :D
 

Kimi Jamai | Building Me. Copyright © 2008-2014 | Powered by Blogger