Sembang2:Abg Keeper KIta dah Kembali solo..

By Kimi Jamai - April 14, 2012

Assalamalaikum n slamat tengah hari...
.brita ni aku dapat daripada http://beautifulnara.com/ baru ja sat2 ni...dia kata apek dah putus dengan Dahlia Teck ..sebb musabab dia depa xnak habaq kat public..Apek kata, biaqla depa dua ja tau... yg pnting xdak org ketiga..... msti ramai yg nak try Bro ni lepas ni.. harap2 suma ni xjejas prestasi dia atas padang..btw, ni dia punya dialog supaya  hgpa brtambah pasti...

Saya dah tak ada awek. Saya sekarang sudah single. Dalam keadaan sekarang, saya nak tumpukan perhatian kepada kerjaya dan keluarga saya dulu. Malas nak bercerita tentang cinta yang sudah tidak berpanjangan.
Apa sebenarnya tentang kami, cukuplah saya dan dia yang tahu. Tidak ada punca orang ketiga. Saya lebih senang bersendiri dulu kalau nak memikirkan soal cinta.


  • Share:

You Might Also Like

1 Org Buat Aku Senyum

  1. Tudiaa cerita kedai kopi sungguh. Heheh

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D