Sembang2:Aksi WHEEELIEEE depan sekolah..sekolah aku tu.. :O

By Kimi Jamai - April 14, 2012

assalamualaikum n selamat malam... 
satu artikel dalam akhbar harian metro hari ni dok crita pasai budak2 merempit n remput n rempat depan sekolah menengah kebangsaan bakar arang.. budak2 ni lpas pukui 5 ja depa mula la start dok wat perhimpunan beramai-ramai depan sekolah aku tu..sedih btoi aku tgok budak2 muda melayu kita sendiri jd cmtu...dah la depa tu student sekolah tu jugak..xpikir guna otak ka... kenapa msti buat cmtu... kalu nak tunjuk macho sangat g la jadi imam kat surau2 yg penuh keliling taman depan tu.. aku sendiri pernah tgok bnda ni jadi... penuh abeh depan sekolah tu..mcm ada jom heboh ja... :O harap2 budak2 ni pikirla tntang masa depan depa sendiri.. hormatlah org2 yg dok kat area tu..

ni dia gamaq budak2 yg dok wat kerja tu..

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D