Pengalaman:Salahkah Aku?

By Kimi Jamai - April 28, 2012

Assalamualaikum n selamat brbahagia bersama keluarga tersayang 
malam ni aku nak tules entry yg xkan sentuh pasal BERSIH 3.0 ...bukan xnak amek tau tp dah menyampah dah nak cakap pasal ni ( ckap jugak!) hehe.. malam ni aku nak cakap pasal bnda yg brkaitan ngan tajuk kat atas tu "salahkah aku?" bila hgpa bca tajuk tu kan, ada x sesapa yg trtanya dalam hati " apakah kesalahan yg abg kimi telah lakui" atau " mengapakan org menyalahi kimi" or " kimi dipersalahi pun? " or " cepat lah cakap jeerrrr apa yg hg nak cakap!" hehe.. kalu ada, sila angkat bulu idung masing2 setinggi-tingginya ( :O)  haha..jgnla buat btul2, kang abeh aku kena masuk ISA sebb dah menyebarkan dakyah org gila..

aku nak tanya kat hgpa yg bermurah hati menjenguk blog aku ni, salahkah aku buat perkara2 yg berikut..hgpa nilailah dengan mata hati hgpa ( background music bersamamu)...nilai sebaik-baiknya.. :(((....pfft.. xla..aku bukan nak tules crita sedih, aku nak tanya hgpa salahkah aku rasa bnda2 yg berikut dalam situasi2 berikut...

situasi 1:
aku selalu x shut down computer, aku bg dia sleep ja...salahkah aku?

situasi 2:
aku suka amek tepung yg mak aku guna nak buat cokodok pastu aku buat lempeng.. salahkah aku?

situasi 3:
prnah skali tu , aku nak beli barangan dalaman lelaki namun begitu bagaimanapun, barang itu terletak btul2 disebelah barangan dalaman wanita, aku amek satu (kotak) pastu trus jalan laju2 ( slow ckit dari the flash :O) sbb malu..salahkah aku?

situasi 4 :
aku xsuka makan laksa, kalu hgpa hias laksa tu ngan coklat chip or whip cream pun aku xkan selera nak makan ...salahkah eden? :P

situasi 5:
password fb, email, friendster, istudent, youtube, blog, suma sama...salah n lame kah aku? (no doubt!)

situasi 6:
aku kawan ngan lisa surihani ( :O!)...salahkah aku?  (just kidding)


oklah, itu saja kot yg aku nak kongsikan...sebenaqnya bnda ni bukannya satu isu pun..xda sapa pun yg prnah kata aku salah sbb buat suma tu...aku saja ngada2 nak buat gimik skit.. pasal situasi 3 tu, hgpa jgnla kata aku ni pervert plak nohh..saja nak kongsi2.. :) k assalamualaikum..

aku mmg suka edit gambaq..salahkah aku? (msti hgpa dah menyampah kan? :P)



  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D