Sembang2: Bisnes Kad Untuk Mak

By Kimi Jamai - November 25, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Mak! Sorry na.. Mak dah lama dah suruh mie buat bisness kad kat mak, tapi mie asyik dok tangguh2 ja.. Sorry sangat2 ek.. Hehe.. Nnt mie balik, mie buat btoi2 k.. Print siap suma.. Ready to be distributed jaa.. Tetiba rindu kat rumah plak dah mamat sorang ni.. Hehe..  Tetiba teringat hutang aku kat mak aku... Mak aku sorang tukang jahit baju.. Eh, silap.. Mak aku sorang tukang jahit baju yang Awesome awesomest.. Dan dia sangat suka berniaga.. Dulu pernah dia jual aiskrim sambil jahit baju.. Pernah jual keropok... dan mcm2 lagilah.. Sekarang ni, mak cuba berjinak-jinak dengan bisnes kopi dan jugak produk2 kesihatan.. Seronok tengok mak seronok berniaga tu..  Mak ada mintak tolong aku buatkan bisness kad kat mak.. Tapi aku asyik dok tangguh2 ja.. Kesian kat mak.. Sorry yer mak.. Like I've said just now, balik nnti mie settlekan semua.. Siap tinggal nak edar ja.. Thats a promise! :) Anyway, boring2 tadi aku sajalah buat design2 untuk mak.. Hehe.. Nnt balik bagi mak pilih n masukkan detail yg sebenar.. 




Hehe.. tu saja2 ja gatai tangan mengedit.. Nnt mie buat lagi yg stail2 bagi mak pilih k.. Hehe.. Oraitlah, sorrylah hgpa terpaksa melayan entri aku yg tah pape ni.. Ok, itu saja yg aku nak kongsikan..
Assalamualaikum.
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D