Pengalaman : Family Bowling!

By Kimi Jamai - November 06, 2013

Assalamualaikum.
Salam Muhibbah.. Harini bapak aku ajak kami anak beranak pergi maen bowling.. Main dekat Park Avenue punya bowling centre..  Bapak aku baru second time main bowling ni.. Sebelum  ni ada sekali dia main ngan kawan2 dia.. Mak aku plak ni baru first time main.. Hehe.. So, kami yang anak2 ni agak over confident yg kami boleh mengalahkan mak ngan abah kami dengan mudah sebab kami dah byk kali men sebelum ni, "kononya".. Kacang bin Goreng katanya.. Tadi kami bahagikan diri kami kepada dua kumpulan.. Kumpulan 1 ada Mak, Abah n Adik aku.. Kumpulan 2 ada Aku (juara bertahan.. hakpuih!), kakak aku ( tukang sapu longkang lane) n adik aku sorang lagi.. Kami main 2 game..





Main punya main, terkejut aku bila mak aku yg baru first time main boling n tengah dok demam plak tu, boleh memboling dengan agak cemerlang.. Haha.. Ayah aku plak walaupun baru kali kedua main boling, boleh dikatakan agak power jugak la bolingan dia.. Kami yang anak2? Haaaaaaa... hampeh.. haha.. Semuanya ke laut... Kecuali akulah.. Aku saja ja buat2 kalah dekat mak ayah aku td (Ayat mintak kasut!).. Hehe..





Selesai kedua2 game, setelah dikira2 mata keseluruhan.. Kemenangan berpihak kepada kumpulan 1.. Kumpulan Mak Ayah aku.. Haha.. Malu bak hang... Tapi papepun, we all had a really good time together.. Kalau ada semua adik bradik kami msti lagi best...Xpa, abah kata nnt nak bowl lagi.. Kita kasi ini game jadi acara tahunan! keh3... 


Orait, itu saja yang aku nak kongsikan kali ni.. Jumpa di lain entri!
Assalamualaikum.
****************
Jemput Komen




  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D