Jom Tengok: Seni Paling Halus?

By Kimi Jamai - September 30, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah kwn2.. Kenal x dengan Willard Wigan? Kalau xkenal, meh sini aku nak kenalkan... Dia ni dulu sama2 main guli n gasing ngan aku... Dulu aku selalu pakok gasing dia sampai hancuq... Dia derek nanges ja bila kalah.. Pastu balik rumah amek duet beli gasing koboy yang baru... Papepun sekarang ni dia dah besaq, dah femes, dah xingat aku dah... Nak tgok muka dia dak?

ni lah dia...

Haha.. aku melawak ja noh.. Sebenaqnya, Mr Wiilard Wigan ni seorang pembuat sculpture... Tapi dia ni is no ordinary pembuat sculpture.. Dia lain dari yang lain... Mmg unik sculture2 dia... Nak tau kenapa? Sebab suma sculpture dia bersaiz micro... Hasil2 seni dia boleh masuk celah2 hujung jarum hgpa tau dak.. Xpercaya? Meh tgok ni..








Gempak kan?

Assalamualaikum


  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D