Sembang2: Soalan Bodoh.. Xkan xpernah kot?

By Kimi Jamai - September 16, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah... pernah x hgpa ditanya soklan2 yg xperlu ditanya? soklan yg mmg jawapannya dah ada depan mata tapi kwn hgpa tu sibuk nak tanya jugak... Macam dalam kartun xcukup sifat aku kat bawah ni..







Mestilah suma org pernah jadi mangsa yg ditanya tu kan? Kat facebook org dok tulis status " u dah nmpak jelas2 i tgah makan, xpayahla nak tnya soklan bodo%".. Kat youtube org dok buat video perli2 golongan yg dok tanya soklan2 bo*@h ni.. Kat twitter pun org dok perli2 golongan yg suka tanya soklan2 kurang pandai ni.. well guess what, suma org pun pernah n akan tertanya soklan bodoh kat org lain... setuju x? 



ingat lagi x hgpa pernah tanya kwn hgpa "uiit.. sorang ja ka?" walaupun time tu mmg jelas2 dia tgah dok berdiri terpacak sorang2.... Ingat x? haha.. msti pernah kan?  Aku percaya yg suma org pun pernah n akan tertanya jugak soalan2 kurang bijaksana ni..its a norm...So, apa yg aku nak smpaikan ni is a simple mesej... Aku mengaku that aku ni pun mmg jenis yg suka tanya soklan2 yg xberapa pandai ni... but, like i said, everybody does it n everybody will accidently do it sooner or later... So, balaslah soklan2 kurang bijak yg ditanya kat hgpa ni dengan jawapan yg x berbentuk sarcasm(pemerlian).. Supaya nnt kalau kita plak yg tertanya soklan kurang pandai ni, org pun x perli kita..




Kan lebih elok tu, oklah.. ni suma sekadar bahan2 aku nak sembang2 ngan hgpa... Aku pun kdg2 tersasul gak bila jawab2 soklan2 kurang bijak ni.. tapi xsalah kalau nak sama2 peringat kwn2 aku kan? So sampai sini jelah kot... Yang mana baik hgpa amek, yg xbaik pun hgpa amek gak pastu letak la kat mana2 yg hgpa suka.. hoho... thats about it..

Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

3 Org Buat Aku Senyum

  1. hahaha.. xfhm lah sesetengah org kenapa perlu tnya soalan sedemikian..

    ReplyDelete
  2. ramah mesra sebenarnya mereka yg brtanya soalan cenggitu.

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. mmg selalu kena pun..

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D