Sembang2: Info Biasiswa Malaysia

By Kimi Jamai - February 18, 2014


Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Entri kali ni adalah untuk mempromosikan satu page baru kendalian aku sendiri dimana dalam page ni aku akan warwarkan atau hebahkan tawaran2 biasiswa yang dibukak untuk pelajar2 kat Malaysia..Ada untuk lepasan SPM, untuk Undergraduate dan ada jugak untuk Post-graduate.. Dalam page ni, aku akan kongsikan links to website yang sediakan info berkaitan  dengan biasiswa yg tengah dibuka at a particular time..Sekadar untuk mengisi waktu lapang dan membantu rakan2 kat luar sana yang mana berminat untuk apply biasiswa tapi taktahu biasiswa apa yg sedang dibuka dan ditawarkan at this very moment..  Jadi, kepada yang nak tau info berkenaan dengan biasiswa2 kat Malaysia ni, jemputlah like page kat bawah ni yer..



Itu saja untuk kali ni...Terima kasih kepada yang sudi like page tu.. Aku hadiahkan satu senyuman untuk anda2 yang like tu  :)  ..hehe.. Semoga ramai pelajar2 kat luar sana yang dapat manfaat daripada page ni.. Okeyh, jumpa lagi di lain entri!

Assalamualaikum.
***************
Jemput Komen



  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D