Pengalaman: Harian Metro 7hb Februari 2014

By Kimi Jamai - February 06, 2014

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Hari ni 7hb Feb, secara xberapa nak rasminya cuti sem aku kat rumah dah tamat.. Sekarang ni, pada ketika dan saat ni *cewwah ayat, aku sedang menaip entri ni kat bilik aku di Kolej 12 Serumpun sorang2..  Aku xpasti berapa orang yg ada kat kolej ni sekarang, tapi yg aku pasti kat level aku ni mmg aku sorang ja yg dok buat semangat balik awal.. Haha.. Aku balik awal untuk hadiri Kursus Hypno Entrepreneur anjuran Kementrian Pendidikan Malaysia dan UPM bagi fasa 3 & 4.. So, InshaAllah berbaloi lah aku berkorban balik UPM awal ni.. Balik harini sekali harung dengan kakak aku yang bakal ber-internship dekat Erns and Youngs dekat Damansara..


Pagi tadi lepas hantar kakak aku kat rumah sewa dia, member aku Mimi, hantar satu mesej yang berbaur lucah  berbunyi " Kimi hg masuk paper arini. Amboi dulu suka suka sekarang Cinta. haha ".. Perasaan agak excited time tu.. Haha.. Aku pun maklumkan lah kat mak ngan ayah aku, depa sukalah kan.. Lepas tu, masa otw nak hantar aku ke UPM, kami singgah kat Petronas jap nak isi minyak... Aku pun pergilah cari surat khabar Metro yg Mimi bagitau tadi tu.. Jumpa & terus beli.. Bayaq kat kaunter RM2.00, keep the chance *ini tipu.. haha.. Lepas tu selak helaian metro tu slow2 dgn penuh sabar *ini juga tipu.. selak mcm dok cari duit sejuta tersembunyi dlm paper tu.. Jumpa muka surat ini.. 


Tajuk tu xleh blah tu.. XD


Terima kasih Harian Metro sebab sudi selitkan cerita aku dalam paper kalian.. Terima kasih sebab sudi kongsikan cerita aku dan blog picisan aku ni dengan orang kat luar sana.. Terasa amat dihargai *ayat sadis..Hehe.. But really, Thank you.. :) Kepada pengunjung2 yg sudi luangkan masa dan mata anda untuk menjenguk ke blog aku yg byknya merapu ni, aku ucapkan kop khun krap! dan teruskanlah merapu dengan aku.. :) Itu saja kot untuk kali ni.. 

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen


  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D