Sembang2: Cash Out, Entri Otot Dan Iklan.

By Kimi Jamai - January 16, 2014


Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Tudiaa.. Terasa lama gila dah aku biarkan blog aku ni tak ber'entri baru.. Tak boleh biar lama2, nnt hilang terus semangat nak menaip ni.. Tak boleh nak ikut sangat rasa malas ni.. Kena lawan.. Lawan!

Ok, walaupun dah lama blog aku ni tidak ber'update, tapi nasib baik lah ada entri2 hangat yang banyak menyumbangkan traffic ke dalam blog aku ni.. n rasanya entri2 ni lah yang menjadi penyumbang terbesar kepada earning CPUV nuffnang aku *baru ja berjaya cashout for the first time minggu lepas.. Dok tunggu cek jelah sekarang.. Hehe.. Lepas dah cashout tu, terus masuk CPUV baru untuk blog aku ni.. Rezki2..  CPUV #30 dah masuk minggu lepas n tadi baru masuk yg #31..


Harap tahun ni lebih banyak CPUV yg masuk menari dalam blog aku ni.. Amin.. So, tadi aku ada bercakap mengenai entri2 panas yg byk menyumbang traffik ke blog aku ni kan?Traffik yg masuk dalam entri2 ni kebanyakkan adalah melalui enjin carian google lah.. Thanx encik google.. So, antara carian yang mmg setiap hari akan ada masuk ke blog aku adalah seperti yang di-highlightkan dalam gambar kat bawah ni..





Mmg boleh dikatakan setiap hari, akan ada traffik yang masuk under keyword "Bina badan" atau "Bina otot" ni.. Kebanyakkannya dibawa ke entri "Tips: 3 Cara Bina Otot!" ni..Thanx to member aku, Zahid yang sudi jadi penulis jemputan untuk entri tu dulu.. Nnt ada chance, aku belanja hg noh bro.. Haha...So, kalau ada insan2 kat luar sana yg nak letak iklan berbentuk banner yang berkaitan dengan produk untuk bina otot ataupun yg ada kaitan dengan otot, bolehlah contact di email kimikimijamai@yahoo.com.. *Tudia, promote diri sendiri.. haha.. Kalau ada yg berminat lah.. Hoho.. Okeylah rasanya setakat tu saja kot untuk kali ni.. Jumpa lagi di lain entri!

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D