Nuffnang: CPUV #31 & #32

By Kimi Jamai - April 08, 2014

Assalamualaikum..
Salam muhibbah..Disebabkan agak "sibuk" dengan assigments dan sebagainya maka agak lama jugaklah aku xbukak nuffnang aku.. Walapun padahai nak bukak nuffnang tu bukannya makan masa pun kan.hehe..Last aku semak CPUV masa bulan March haritu.. Time tu Alhamdulillah ada CPUV masuk menari riang dalam blog ni dek kerana time tu blog aku ada update tentang Ranking SPM untuk MRSM Semalaysia.. Time tu pageview naik sampai seribu bak hang.. haha.. Tapi xsempat nak cerita kat sini, sebab time tu tengah "sibuk" kononnya.. haha.. Kali ni nak kongsikan lah..



Excited aku pageview time tu naik sampai 1000+ .. Itu mmg sesuatu yang menggembirakan la untuk blogger noob mcm aku ni.. Tp esok lusa lepas tu dah turun balik pageview blog ni.. haha.. semua sebab aku terlampau "sibuk" kononnya sampai xdan nak update blog ni.. 

Ok, back tu CPUV nuffnang tadi.. Setelah sekian lama xsemak earning nuffnang, pagi tadi terlintas nak bukak tengok.. n Alhamdulillah, ada CPUV baru dok menari riang kat sini.. Baru ja masuk berjoget semalam.. hehe... Arigato nuffnang..  Keep 'em coming k.. :D 


Syukur.. walaupun jarang2 ja update, ada ja rezki masuk kat blog ni.. Walaupun xbanyak tapi at least ada jugak kan..Boleh lah buat belanja beli baju baru.. Hehe.. Benda2 mcm ni lah yang buat eden ni rasa seronok untuk terus blogging.. Oraitlah, sampai sini dulu kot entri kali ni.. 

Assalamualaikum
*******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

1 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D