Pengalaman : Semester 4!

By Kimi Jamai - June 29, 2014


Assalamualaikum
Salam muhibbah.. Salam sejahtera semuanya.. Gila lama aku xupdate blog ni.. Sampai at one point terasa macam nak biaq teruih blog ni terbiaq n terbuang mcm tu ja.. Bila dah lama x update, mmg akan terlintas untuk tutup kedai teruih.. But no! No way.. Mana bleh tutup kedai kopi aku ni.. Dah banyak yang blog ni berbakti kat aku, aku x boleh tutup kedai.. Xboleh tutup kedai bukan sebab aku bajet ada org yg dok still usha blog aku ni, tapi sebab mengenangkan banyak sangat pengalaman yang best2 yang blog ni dah bantu aku untuk rasai, why stop now kan? Blogging ni ada so much more to offer to me.. So, here I am today, updating this blog.. This very good old friend of mine.. A friend yang xpernah complain walau apa pun aku nak cerita kat dia..

Ini kali, aku nak kongsikan sikitlah kenapa dan mengapa aku terpaksa biarkan blog ni terbiar untuk jangka masa yang agak panjang..Cerita dia macamni, semester yang aku baru saja selesaikan baru2 ni adalah sem ke-4 aku.. Sem ke-4 ni adalah so far semester yang paling chaotic sekali kalau nak dibandingkan dengan semester semester yang sebelumnya.. Ofcoz chaotic in a good way la kan.. Penuh dengan aktiviti persatuan, aktiviti kolej dan sebagainya lah.. This may sound cliche, tp disebabkan kesibukkan dengan aktiviti2 berkenaanlah aku terpaksa letak tepi sekejap blog ni... Mula2 niat nak letak tepi sekejap, tapi bila dah letak tepi lama sangat tu terasa macam terlempaq jauh plak dah blog ni.. Bila dah terlempaq jauh sangat tu mulalah jadi malas.. Bila malas tu dah beranak pinak dalam diri ni, terbengkalailah blog ni ha..

Itulah cerita dia, sekarang jom aku kongsikan sikit aktiviti2 yang aku dah join yang aku buat alasan tadi tu.. Aku letak gambar2 jer lah yer.. hehe..

ENGLISH DRAMA
FESTIVAL FILEM PENDEK
KLIK PLAY UNTUK TONTON

PUTRA IDOL SEMI FINAL

PUTRA IDOL FINAL
MALAM CITRA PENYAYANG
FESTIVAL NASYID
ENTERTAINMENT AND COMMUNICATION CAREER EXPO
Itulah antara aktiviti-aktiviti yang memenuhi masa-masa aku sepanjang semester 4 ni.. Each and every one of them requires commitment dan semuanya memakan masa.. Tambah plak dengan academic punya assignment and stuff.. Seriously, mmg packed n xberapa nak sempat nak update blog.. Yep, mmg ada pepatah kata "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih", tapi in my case, aku mmg hendak tapi cuma diri xterdaya.. Sekarang ni dok cuti semester, InshaAllah aku akan cuba to keep this blog occupied with new entries.. Rasanya itu saja kot untuk kali ni.. 

Assalamualaikum
******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. boleh mintak contact num abg tak .nk tnye pasal upm 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. pls cntct sy d wasep 0132629350 tq klau boleh tlg

      Delete
    2. pls cntct sy d wasep 0132629350 tq klau boleh tlg

      Delete
  2. boleh mintak contact num abg tak .nk tnye pasal upm 😂

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D