Sembang2: When Randomness Strike!

By Kimi Jamai - September 07, 2014

Assalamualaikum.
Salam muhibbah, salam sejahtera, salam semester baru! Dah semester 5 dah ka? fuhh.. How time flies.. So freakishly fast.. A couple more semesters, and then Im done with my degree.. What hopes do I have for this Sem? I hope to have a more relax and peaceful sem, but I know that wont happen.. I have been wishing to have that kind of Sem for 4 sem now, and it never happened.. So, throw away that hope! Throw away ke dasar kerak bumi terdalam, letak dalam pirate chest, lock it up and throw the key in the Mount Doom of Mordor! And then throw a nuclear bomb in the middle of the Middle Earth ( Lordoftheringrefferenceallert!).. Over bak hang! Tapi itulah realiti yang akan terjadi.. I trust my experience.. So, to the juniors yang baru masuk ke mana2 kolej, stop having those kind of hopes and wishes k.. The more you wish to have a peaceful, calm, free from assignments and extra-curricular activities kind of semester, the more you are likely to not to have that kind of sem.. So, beware! 

Btw, its been a while sejak kali terakhir aku menulis kat sini.. Why? Sebab laptop aku rosak for almost 2 months.. So, mmg x menulis langsung sejak laptop ni rosak masa cuti haritu.. Hari ni, hati terlintas nak menulis sebab rindu.. Rindu dekat ruang yang dulunya tempat aku 70%merepek, 10%berkongsi maklumat, 10%berkenalan dengan kawan baru dan 10% lagi menjual saham.. Bukan saham duit tu, tapi saham diri.. haha.. In another words, membajetkan diri.. I dont have anything interesting to share now, I just randomly open up my laptop, I feel like I miss this blog, and I start to write.. Hence the randomness of this post.


In addition to the randomness of this post, I would like to wish a Happy Happy Birthday to My Most Beloved Girlfriend a.k.a My Mom for her 52nd birthday! I wish I am still at home celebrating your birthday.. But nevermind, you're always here in my heart mom.. I know that me acting like a retard at home kinda worrying you right? haha.. But dont worry, Im not retarded mom.. I just love to act like that and make those kind of jokes because you will always laugh afterwards.. and that feeling to be able to make you laugh and smile, its heavenly.. So, again selamat hari jadi mak.. You are the best!


Btw, cita-cita aku untuk tukaq tikar getah bilik aku ni mcam xkan kesampaian ja.. At first aku cuma procrastinate, lepas tu aku xdak duit, lepas tu barang dah banyak dalam bilik, and then the niat untuk tukar tikar getah bilik ni just simply faded out.. and will only fade back in awal2 sem depan.. So, sem depan jelah aku tukar tikar getah ni.. Haatudia dah mula masuk isu tikar getah.. Kang termasuk plak isu getah getah yang lain so, better aku stop now.. The proposition of this random entry is really to let anyone who used to always come to this blog before this that I am still alive and I still love to write here.. cuma kemalasan ja yang selalu menjadi org ketiga dalam hubungan aku dengan blog ni.. So, lets hope that hubungan aku dengan blog ni semakin intim lepas ni dan hubungan aku dengan kemalasan ni semakin pudar dan rapuh.. Tudiaa metaphoraa dan personifikasi yg sangat mengada.. Oklah, itu saja untuk kali ni.. 


Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D