Nuffnang: CPUV #33 #34 #35 & #36

By Kimi Jamai - July 05, 2014

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Last aku update pasai earnings nuffnang blog ni adalah pada 8.4.2014 dulu.. Lama gak tu kan? Lepas tu aku stop update blog aku ni for quite a while.. Masa stop update blog haritu mmg jarang teringat dekat iklan nuffnang yang terpasang dekat blog aku ni..Update blog pun malas, ada hati nak tengok earnings kan.. hehe..Tadi ni baru aku cek earnings nuffnang.. Terkejut jugak bila tengok rupa-rupanya sepanjang aku x update blog ni pun Nuffnang still huluqkan CPUV ke blog ni.. Masih sayang rupanya Nuffnang dekat blog picisan aku ni.. Alhamdulillah and Thanx Nuffnang.. Sekarang dah bulan puasa nak dekat raya ni, huluq2 lagi la yer CPUV2 ke blog aku ni.. Boleh la beli baju raya guna duit blog ni haa.. hehe..



Itu saja nak update kali ni! Adiosa!

Assalamualaikum.
*****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D