Nuffnang: CPUV #30

By Kimi Jamai - March 12, 2014

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Tengah2 malam ni, sebelum tidoq ni terasa nak mai sapu2 habuk n cantas2 semak dekat blog aku ni... Skarang mood blogging mmg dah kelaut la... Ada tips x untuk bagi sentiasa semangat nak update blog? hehe... Kalau ada share2lah dengan aku yang memerlukan ni.. haha..


Entri kali ni saja nak berkongsi pasai CPUV jaa.. Walaupun blog jarang update, Nuffnang tetap selalu dicek.. haha.. Dok berharap duit masuk jaa, update blog malas.. XD Tadi bukak nuffnang tengok ada CPUV baru masuk beberapa hari lepas.. CPUV ni kira CPUV yg ke 30 dari nuffnang untuk blog ni.. 


Lagi berita pasai duit nuffnang, semalam mak ada call, bagitau cek nuffnang dah sampai rumah.. Yesss.. haha.. Walaupun xdalah banyak mana sangat pun tp still ada lah jugak kan.. hehe.. Nampak lah jugak hasil blogging ni haa.. Harap bila dah merasa duit blogging ni, semangat nak blogging tu pun makin bertambah lah lepas ni.. 

Bukan cek sebenar.

Orait, tu sajalah yang nak dikongsikan kali ni... Ohh.. n aku ngan kwn2 Aiskacang aku ada try audition untuk Putra Idol 2 siang tadi.. Putra Idol ni pertandingan menyanyi yg dibuka untuk students ngan staff UPM.. Sem lepas dah try, tapi xlepas audition sebb nervous n lupa lirik.. haha.. Sem ni tatau lah cmna.. Harapnya ok2 lah.. hehe.. Orait, tu saja yang aku nak kongsikan.. Jumpa lagi!


Assalamualaikum
*******************
Jemput Komen





  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D