Sembang2: Hey! I'm Still Here.

By Kimi Jamai - September 18, 2015

Assalamualaikum,
Salam muhibbah! Masya-Allah blog.. Lamanya aku tinggal hg.. Walaupun baru tinggal for almost a year, tp rasa mcm dah tinggal blog ni seabad. Mungkin sebab hg pernah jadi salah satu benda terpenting dalam hidup aku kot noh..Jangan risau, hg masih penting.. Banyak yang dah jadi selama aku x update kat blog ni.. Sangat banyak sampai aku taktau nak start dari mana..Btw, before anything, hg apa khabar blog? Ada org dok singgah mai sini lagi ka? Daripada insight yg aku cek tadi, masih ada yg sudi datang ataupun mungkin dipaksa datang oleh google.. So, Alhamdulillah for that.. Oh me? Aku sihat walafiat ja.. Masih bernafas, masih diberi peluang untuk tengok dunia dan untuk ambil iktibar dari hal-hal yang berlaku kat dunia ni untuk perbaiki diri supaya ada bekal nak bawak ke alam selepas dunia ni.

Ok, moving on! Among the things yg jadi kat aku for all the time I was away from you is that aku pergi buat praktikal dekat cable car Langkawi. Praktikal tu xlama, dua bulan saja.. Tp ilmu and pengalaman yang aku dapat kat situ mmg banyak dan x ternilai sangat. Nnt aku buat satu post telling things yang ada kat cable car tu orait? Kerja kat situ penat tapi bila balik rumah, aku rasa mcm xsabar nak p kerja untuk hari berikutnya. Maknanya, I was happy there. Penat tapi sangat menyeronokkan. So, there'll be a post about that ok blog? 


Some other things that happen to me, erm.. Yeah, lupa nak bagitau, I am now in my final year! FINAL SEM, to be exact. It is not as fun as I thought it would be.. Bukan x best sebab apa, sebab memikirkan lepas ni dah xdpt nak p kelas dengan kawan2.. Xdapat nak lepak bilik kawan2, basically everything yg aku buat dengan kawan2 kat dlm Upm ni dah xdapat nak buat dah la lepas ni.. and also, final year project lah..Mmg spoil mood bila fikir pasal Final Year Project ni..Tapi xpa, everyone has to do it.. So, lets just suffer together ok? 

Actually, aku xberapa nak ingat sangat dah insiden2 yang berlaku dalam sem lepas sebelum aku p cable car.. Jadinya aku xboleh nak cerita..So, as for now until aku teringat balik insiden2 yang menarik untuk aku share, sampai sini dulu lah yer.. At least, kalau ada insan2 yang masih melawat blog secara sengaja especially, you now know that I'm still here and still want to write.

Damai pada kamu semua!

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D