Jom Tengok: Perspektif Burung??

By Kimi Jamai - December 19, 2013

Assalamualaikum
Salam muhibbah.. Satu soalan. Have you ever wonder what the world looks like from the perspective of a bird? Pernah xtertanya soalan tu kat diri sendiri? Aku pernah.. Selalu bila tengok burung dok terbang kat langit tu aku akan tertanya-tanya, " Depa mmg dok terbang pusing2 situ ja ka?", "Xboringkah?" dan selalu jugak tanya " Mcm mana agaknya pemandangan yg burung2 tu nampak dari atas?".. So, dalam jomtengok kali ni aku nak kongsikan beberapa gambar yang diambil kononnya dari perspektif seeekor burung.. Agak menarik, jom tengok!


 
 
 


Cantikkan? Tetiba terasa mcm nak naik kapal terbang.. Ceq xpernah naik lagi kapal terbang..Sadiss..Haha.. Sebab xpernah naik tu yang selalu tertanya-tanya mcm mana view from the sky tu.. Hari ni dah terjawab sikit.. Hehe.. Orait, tu saja yang aku nak kongsikan untuk kali ni... Jumpa di lain entri!

Assalamualaikum.
**********************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D