Pengalaman: Bazaar Persatuan UPM

By Kimi Jamai - September 08, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Lama x ngapdet blog ni.. Sejak balik UPM ni xberkesempatan lagi nak update apa2.. Bukan sebab malas.. Tapi sebab sangat malas.. Hehe.. Satu lagi sebab aku dok mensibukkan diri dengan Bazaar persatuan yg dibuka semalam.. Bazaar persatuan ni diadakan pihak UPM dengan tujuan untuk memperkenalkan persatuan persatuan yg ada dekat UPM ni kepada student2 yang baru masuk.. Bagus jugak depa buat cmni, dapatlah senior2 promote kelab masing2 dekat pelajar baru dan pelajar baru jugak dapat sedikit sebanyak pendedahan tentang kelab dan persatuan yang ada kat Upm ni.. Aku? aku tolong jaga booth  Kelab AlBiruni UPM bersama sama dengan beberapa org kawan2 yang lain.. Ni ada sikit gambaq yang sempat di tangkap.



Hidup dekat Universiti ni sebenarnya seronok.. Cuma kita kenalah pandai2 cari keseronokan hidup di kampus ni.. Dan salah satu caranya adalah dengan join persatuan2 ni.. Tapi ada jugak org yg jenis seronok terperuk dalam bilik.. So, terpulanglah dengan cara masing2.. Yang penting, jgn kacau hidup org lain.. Btoi dak? Oraitlah hgpa, aku pun nak P sambung buat kerja aku yg sangat2 penting ni *tengok movie tengok movie.. hehe.. Jumpa di lain entri ok bah..

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D