Sembang2: Doakan Aku.

By Kimi Jamai - June 10, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Yep, aku tukar template lagi.. Hehe.. Kali ni tukar kepada something yg lebih matang dan kemas sikit.. Sebenaqnya cerita dia cmni,aku dalam perancangan nak mengunakan domain  sendiri lepas ni.. So, rasanya alang2 dah nak maju selangkah lagi tu, apa kata aku majukan jgak rupa blog aku ni.. n thats why la aku guna template ni... Harapnya, kepada yg selalu datang sini tu, x lari tinggalkan aku lah yer.. Kerap2 lah datang sini lagi lepas ni k.. 

Btw, esok peperiksaan final aku akan start.. Bermula dengan paper Expository Writing.. Cuak ni..Harapnya otak aku ni tak ter-switch off la esok.. Moga2 aku dapat jawab dengan tenang dan cemerlanglah hendaknya.. Kalau ada antara kawan2 yang bakal menduduki peperiksaan final or apa2 lah peperiksaan yang besaq2, aku doakan semoga hgpa berjaya k.. Tetiba teringat dekat kata2 nasihat yg pernah aku pegang masa SPM dulu.. "Don't be afraid, but be prepared."  Yeap, be prepared kimi! Hg boleh! Hgpa pun boleh! Kita Boleh! Malaysia boleh! haha.. over plak dah.. But seriusly, doakan aku yer kawan2.. :)



Assalamualaikum
***************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

20 Org Buat Aku Senyum

  1. good luck untuk esok ^_^ nak guna WP ke nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xsure lagi.. nnt nak kena tanya yang pakar.. Hehe.. Thanx fyna! :D

      Delete
  2. All the best!!! template cenggini la kemas.. I loike!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Ena, Ena final bila? dah lepas ka? Haha

      Delete
  3. good luck! moga Allah permudahkan ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin ya rabbal 'alamin.. Terima kasih cik bunga.. :D

      Delete
  4. wah, kemas lah..btw good luck kimi..

    ReplyDelete
  5. fighting bak kata running man !!
    * lawa nowh , hang edit :) simple but nice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..aku xtengok running man.. XD
      *aku edit sikit2 ja.. code asal from orang lain.. :)

      Delete
    2. x tengok pun x pa la :D macam fb lak

      Delete
    3. Hehe.. A'ah, ada unsur2 ke-Fb-an sikit..maybe sebab kaler kot..

      Delete
  6. good luck..buat yg terbaik..:)

    *Buffering earning? Apa tu?
    http://asyikmaiburogu.blogspot.com/2013/06/buffering-earning.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx izas.. :D insha Allah saya buat yg terbaik.. :)

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D