Pengalaman:BBQ Al-Biruni UPM

By Kimi Jamai - June 03, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Cuti study week kali ni aku xbalik rumah.. sedih sob sob sob..*dush! toksah dok sedih sangat. balik rumah hg x study pun kimi oi! Hehe.. Yep, tepat sekali. Aku balik rumah mmg xkan study.. Itu pasti. Kalau duduk kat kolej ni mmg la aku susah nak study gak, tapi at least ada la jgak aku selak2 satu dua setengah muka surat buku2 ni haa.. Plus n baideway, kalau aku balik, tambang lagi.. Penat lagi.. Lagipun dah nak cuti semester dah pun.. So, better aku bersabaq jela.. Tambahan pula *eeww ayat skemaa, kelab Al-Biruni UPM ada buat BBQ sikit.. So, mmg best laa..  Ni ada nak tunjuk sikit gambaq time BBQ ni semalam (2hb 6 2013)..













Gambaq BBq ni ada banyak lagi sebenaqnya, tapi aku letak yg ada muka sekali jaa.. Terpancar ke-selfish-an disitu.

Best, ada aktiviti, ada mmber aku (Pali) menari, ada nyanyi2, ada makan2... Mmg seronok r.. Tapi the highlight of my day semalam is that aku terpanggil Dr. Omrah "pakcik".. Dr. Omrah ni org penting UPM n jemputan khas BBQ semalam.. Time tu dia nak balik dah, aku plak dok sibuk buat apa ntah.. Tiba2 dia mai dari belakang n tepuk bahu aku, aku pun terperanjat sambil pusing kebalakang n sebut "pakcikkk".. Lepas tu cover balik "Dr.." .. haha.. adohyai.. Lepas tu, kemas3 n kami pun balik.. Wokeh, itu saja pasai Bbq Al-Biruni.. Nnt nak buat Bbq dengan blogger2 UPM plak r.. hehe.. :D

Assalamualaikum
***************
Jemput Komen.

  • Share:

You Might Also Like

4 Org Buat Aku Senyum

  1. meriahnyaaa...., ayam bbq tuuuu perghhhhh!!! dah lama tak buat bbq macam dengan kwn sekuliyah ena.. dlu selalu masa zaman asasi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh.. ena mai upm ni, kita buat bbq jom.. haha

      Delete
  2. nak buat BBQ dengan blogger UPM ? hee kena la masuk UPM kalau macam ni XD

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D