Pengalaman: Kerepek Kemenangan

By Kimi Jamai - June 12, 2013


Assalamualaikum
Salam muhibbah.. Dua paper sudah dijawab, berbaki 4 paper lagi.. Malam ni ada satu.. Dalam dok letih mentelaah ni, tetiba terasa nak bukak blog jap.. Bukak2 blog, ternampak la satu komen ni.. Komen ni datang daripada blogger Cik Normi.. Cik normi suruh aku pergi ke satu link ni.. Aku pun pergi la kat link yang cik Normi bagi tu..


Klik kat situ, rupa-rupanya ada berita gembira daripada cik Normi.. Haha.. Cerita dia mcm ni, hari tu aku p la jalan2 ke blog Cik Normi, lepas tu nampak dia ada buat satu game teka meneka ni.. Aku ni mmg seronok bab2 teka meneka ni.. Maklumlah, bekas ahli magik la katakan*Puiih.. Haha.. But seriusly, aku mmg suka teka meneka ni.. Nak tau dak cik normi suruh teka apa? Dia suruh teka, apa benda yang ada dalam tin biskut kat bawah ni..


Dah nama pun game teka meneka, takkanlah ada biskut plak kat dalam tu kan, senang sangat plak kalu cmtu... Aku pun pikialah.. Pikiaq lagi.. Xhabis lagi pikiaq.. Then.. aku teringat dekat tin tin biskut yang ada kat rumah aku.. Kebanyakkan tin tin biskut kat rumah aku, mak aku akan recycle jadi tempat letak kerepek.. Mcm2 jenis kerepek la kan.. So, aku pun tekalah, Kerepek!  Dannn.. jawapan aku btoi! haha.. cuma xberapa nak spesifik ja sebab aku xhabaq kerepek apa, sbb kat rumah aku pun aku tatau apa nama2 kerepek yg mak aku letak dalam tin2 tu.. banyak ngat.. Hehe..


Jadi, itulah ceritanya mcmmana aku boleh terpikia nak teka kerepek dalam tin tu.. Hehe.. Aku join syok2 ja, xsangka plak dapat hadiah...Murah hati btoi cik Normi ni.. Semoga murah juga rezki Cik Normi ok..Thanks Cik Normi :D Orait, itu sajalah yang aku nak ceritakan dengan hgpa... Semoga perjalanan final malam ni baik2 saja... "We do the best, Insha Allah we will get the best".. Thats all..:)

Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

9 Org Buat Aku Senyum

  1. tahniah...:)
    thanks coz tolong promote blog akak skit2,,hihik
    gud luck ya..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makaseh kak normi.. :D nnt buat la lagi teka teka ni.. haha

      Delete
  2. wah, untung jawab teka teki ya..hehe..gud luck exam na..

    ReplyDelete
  3. betul dapat kerepek ke?? waa... nakkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. aku pun tatau hadiah apa cik normi nak bagi... :)D

      Delete
  4. sedapnya kerepek ! mai sikit xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana bleh.. kalau nak, kena teka, apa ada dalam otak aku sekarang.. ahaha

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D