Jom Tengok : Most Unusual Business Card

By Kimi Jamai - June 06, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Antara benda penting yang perlu seorang businessman ada adalah business card.. Dulu masa pergi seminar usahawan muda, penceramah kami ada ceritakan pengalaman dia pergi dengar ceramah daripada one of the most successful salesman in the world. Aku xingat sapa nama salesman tu tapi aku ingat yang salesman tu juai kereta. Penceramah kami kata, benda pertama yg salesman tu buat masa dia naik atas pentas is dia edarkan business kad dia ke serata dewan.. Lepas tu dia pun terangkanlah betapa powerful dan pentingnya business card.. Tudia mukadimah aku pasai business kad.. Sebenaqnya aku cuma nak kongsikan gambar2 business card yg unik dan lain dari yg lain ni ha.. Nak tengok? Jom tengok!
















Cool kan? Aku pun insha Allah teringin nak jadi seorang usahawan.. So, I guess I will need to have  business cards gak la nnt kan.. Aku nak buat pelik2 mcm depa ni gak r.. Aku buat business card halimunan la! Habeh rare dah tu.. XD Btw, kepada sesapa yg belum join satu GA ni, meh la join beramai ramai.. Hadiah dia topup, and aku adalah salah sorang sponsor dia.. Jom klik sini untuk join..Cepat2, GA tu tamat malam ni..  Orait, thats all for now.. 

Assalamualaikum
*******************
Jemput Komen.

Follow @Kimijamaie93

  • Share:

You Might Also Like

12 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D