Jom Tengok: Creative and Unusual Cakes

By Kimi Jamai - June 20, 2013

Assalamualaikum.
Salam muhibbah.. Sekarang ni kolej ni dah makin kosong sebab ramai yang dah habis final masing2 n dah cabut mengangkat pungkoq masing2 pulang ke kampung halaman masing2.. *Brapa banyak masing2 daa.. Tapi aku masih lagi kat sini, masih lagi ada 2 misi yang perlu aku selesaikan.. Paper Thailand dan satu lagi hal lain.. Harap2 dua2 misi tu berjaya diselesaikan dengan baik la.. Orait, tu sedikit sebanyak tentang whats goin on with me right now.. Sekarang aku nak tunjukkan kat hgpa gambaq kek2 yang menarik yg aku jumpa kat internet tadi.. Ada yang nampak kiut, n ada yang nampak memualkan.. Tapi kalau lapaq, aku bedal ja semua.. Haha.. Nak tengok? Jom!

















Ok, silap tulis tadi.. Even kalau aku lapaq pun, aku xkan makan kek baby, ulaq n kek yang ada Khinzir tu.. Haha.. Xlalu, xsampai hati n mmg xbleh.. Orait, so itu sajalah untuk kali ni.. Doakan aku untuk paper bahasa Thailand tu noh..  Worait.. Until next time.

Assalamualaikum.
*******************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

10 Org Buat Aku Senyum

  1. kalau ena dapat kek cenggini, memang tak makan dah ena... XD geli!

    ReplyDelete
  2. kek no.1 tu nmpak sedap la.tp yg lain2 tu ngeri juge nk mkn pon

    ReplyDelete
  3. Yg ular tu, org nampak terus lari lintang pukang, hehehe.

    ReplyDelete
  4. comel la kek yg ice age dan panda punya :) kalau dapat kek tue confirm tak makan , letak dalam peti ais jala . pastu usyaa , sampai leleh air luir . hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. cmtu pun boleh noh.. kalau aku mmg xsampai seminit dah hilang kek tu.. XD

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D