Sembang2: Aku Xbleh Tidoq.. Ni Nak Share Something..

By Kimi Jamai - February 03, 2013



Nilah yang jadik bila aku xbleh nak lena.. Blog la mangsa aku.. Adohai.. Tadi aku baca satu artikel tentang keburukan xtidoq malam... Cuak gak aku baca keburukan2 dia.. Harap2 aku bleh ubah tabiat aku ni... Kalau ada petua, pliz la habaq mai kat aku k.. So, rasanya tu saja kot untuk kali ni.. Nanti kita sembang lagi .. 



Assalamualaikum.

**************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

15 Org Buat Aku Senyum

  1. assalamualaikum adk...
    cuba selawat byk2 dan cuba tido...

    ReplyDelete
  2. wah macam mana kimi buat ala ala comic tu?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tu ada software dia.. Cuba tgok bitstrip.com.. :)

      Delete
  3. haha sama la kita .
    baca fatihah , 4 Qul , ayat kursi , doa tidor . sambil sambil nak pejam tu selawat dalam hati sampai teridor :)

    ReplyDelete
  4. pergh power punya entri, terus aku sedar keburukan dia tu.

    ReplyDelete
  5. Aku rasa aku jarang2 la takleh tidur ni. Jarang2, maksudnya pernah tapi tak selalu. Biasanya aku akan tidur lambat sbb aku yg nak tidur lambat. Means ada je la benda nak buat. Biasanya benda tak bape nak berpekdah la. Hehehe. Tp kalau aku nak tido, 5 minit pejam mata je dah jauh dah aku melayang. Senang kan? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senangnya hg tidoq.. aku cukup susah nak tidoq.. golek kiri kanan pun belum tentu lena lagi.. Kena amek petua dari hg ni...haha

      Delete
  6. memey laaa bdn perlukan resttttt

    ReplyDelete
  7. kimi...kena beli alpha lipid dari akk..senang tido kalau minum benda ni..;)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D