Pengalaman: Result Dah Keluar..Alhamdulillah

By Kimi Jamai - February 14, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Sekarang ni hati tengah berbunga bunga.. hehe.. Berbunga n bersyukur sangat2... Lega xterkata.. Dulu aku ada buat entry mintak kawan2 tolong doakan aku untuk final exam sem 1.. N malam ni dah keluar pun result exam tu... Sebenaqnya dah lama dah student2 UPM bleh cek result masing2.. Tapi xofficial la..  n aku pun dah lama dah cek.. Tapi xbrani nak kata apa2, sebab result yg tu belum official lagi... Tapi yang malam ni punya mmg yg official punya..  n lega sangat sebab yang keluar tu sama mcm yg aku tengok sebelum ni... Xdala dapat sampai 4 flat.. Tapi Alhamdulillah..




Slip periksa aku..
Slip periksa eden yang sangat fake.


Jadi aku nak ucapkan berbanyak banyak terima kasih kat mak ayah aku,adik bradik, lecturer2, kat kawan2, kat someone2, kat hgpa2 suma yang ada mendoakan kejayaan aku tempoh hari.. Doa2 kalian sangat2lah aku hargai.. Mak aku selalu pesan, "Kalau hg nak something tu, kena la buat something to get it.. Kalau hg dok gatai lobang hidung, xkanlah nak suruh Si Bengkok tu mai garukan hidung hg kot, kenalah garu sendiri... (Bengkok tu nama kucing kami.. skang ni badan dia dok berkurap)"


Aku buat entry cuma nak kongsikan keseronokkan aku ngan hgpa2 yang rajin nak luangkan sikit masa untuk bukak blog aku ni.. Aku tau xramai pun yang baca ni, tapi aku hargai setiap sorang daripada hgpa.. sebab tu aku nak kongsi ngan hgpa.. Makaseh yer hgpa2.. :) Oklah, sampai sini ja kot untuk kali ni.. 

"Kalau hg nak something tu, kena la buat something to get it.. Kalau hg dok gatai lobang hidung, xkanlah nak suruh Si Bengkok tu mai garukan hidung hg kot, kena garu sendiri."

Si Bengkok.


Assalamualaikum
****************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

22 Org Buat Aku Senyum

  1. hihi...dak first year eh...tahniah loh..baru gak update pasal result..tp tak adala tunjuk mcm tu...hihi..pape pun tahniah ea..student upm ugakkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. yep, first year.. haha.. xda tunjuk apa pun.. tahniah jugak yer..

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. congrats.. ^^ kekalkan prestasi kurangkan kontrovesi..ahaha.. gurau2 ja..next sem dapatkan 4flat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... in sha Allah..sem depan dah la subjeck susah2.. harap2 oklah..

      Delete
  4. woot2!!thniah kimi..!hehehe
    next sem,4 flat plak,ok? ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx umii.. hehe.. in sha Allah...Doakan abg hg ni yer.. :)

      Delete
  5. congrats tahniah Mr.Kimi :D

    ( kucing shidah pun tengah berkurap tu haa . agaknya tengah musim kot . haha )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx shidah.. Rasanya skarang ni mmg btoi musim kurap laa.. haha

      Delete
  6. tahniah la dah dapat result..knpa bengkok berkurap plak kimi..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx alyn.. tataula plak awat dia jadi cmtu.. rasanya sebab dia dok golek kat tanah kotoq kot..

      Delete
  7. congrats , pak cik Kimi :)
    *eden suka dgan quotes tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. makaseh cik wieda.. Nnt eden gtau mak eden noh.. haha

      Delete
  8. Kimiiiii.....jaga le si bengkok tu..sian dia, gi jumpa doc leee. Anyway congrats ya walaupun tak tau result cam ne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. thanx kak.. mmg dok jaga dah si bengkok tu.. tapi dia still dok p lepak xkena tempat.. tu yg sakit mcm2 tu.. haha

      Delete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D