Jom Tengok : Gambaq Bulan Stail2..

By Kimi Jamai - February 15, 2013

Assalamualaikum..
Salam muhibbah.. Semalam dapat result, harini alhamdulillah dpt duet.. Hehe.. Jom nak belanja sekampung...Cewwah, bajet dapat berjuta ja aku ni.. Hehe.. So, dah dapat duet tu, kenalah gunakan ditempat yang betoi.. Iaitu Tesco (Macam xda tempat len ja..) Actually Tesco tu dekat ngan rumah aku.. So, tadi aku ngan family p lah ke Tesco jap.. Nak beli barang untuk balik UPM nnt.. Lusa aku balik dah weh.. Hoooray, Yey! (Kalau dengar btoi2, akan kedengaran keseronokan yang fake disitu).. 


Btw, tadi kat Tesco tu,  masa aku jalan p ke Food Court dia, aku nampak dari jauh ada perempuan dok menyanyi atas mini stage kat situ... Sedap gak dia nyanyi.. Pastu aku p dekat2 lagi baru perasan yang nyanyi tu Rosma AF.. Suami dia Khai AF pun ada.. Depa dok promote produk Go Geus kat Tesco.. Tapi agak sedih sebab xramai sangat malam ni... Tapi still meriah la..  Esok pun depa ada lagi kat situ.. Sapa2 yang rasa nak tengok depa live, p lah singgah Tesco Extra SP.. :) 

So,  ni ada nak share gambaq ngan hgpa ni.. Gambaq2 kreatif guna bulan... Macam2 depa buat.. Menariklah jugak.. Nnt aku nak try buat gak r.. Buat bulan tu jadi macam Ka Me Ha Me Ha dalam cerita Dragon Ball tu.. hehe.. Jom Tengok.












Orait noh, sampai sini ja untuk kali ni.. Senyum2 selalu yer..


Assalamualaikum
**************
Jemput Komen

  • Share:

You Might Also Like

13 Org Buat Aku Senyum

  1. Aku minat gila kot Khai ni dulu.

    Minat Minat ooo.. HAHA

    ReplyDelete
  2. peminat tegar Bulan ! pantang nampak bulan sikit ja kt langit terus tengok :) lagi-2 kalau bulan penuh .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnt kita amek gambaq mcm depa ni noh.. cik wieda jadi model.. :)

      Delete
    2. hahak , model la sngat !
      *rupa pun tak dak

      Delete
    3. sapa kata xdak rupaa.. kita try amek gambaq dulu baru tau.. :D

      Delete
  3. uihhhhhh..lawanya pics bulan ni.tp kt malaysia ni mna yg bleh dpt tngkap gmbaq bulan besaq?hahaha..aq pn nk jgk tngkap gmbaq dgn bulan ni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnt kita tangkap gambaq homeroom kat atas bukit time bulan mengambang noh umi.. haha

      Delete
  4. soo beautiful ! tukang tangkap gambar kena kreatif and pandai main dengan jarak :)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D