Sembang2: Sapa Nak Jadi Pelakon Gundam?

By Kimi Jamai - August 14, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah kawan2... Nak tanya ni,  hgpa pernah tengok cerita Gundam dak? ala robot yg ada org control kat dalam tu.. msti pernah kan? Power rangers pernah dak? kalau xpernah tgok sila panjat bumbung rumah n jerit, Aku Xpernah Tengok Power Rangers!! (Mengapakah?) Ok, xpayah nak over sangat la kimi oi.. haha.. actually aku dok exsaited sebab sekarang ni, kita suma ada chance untuk jadi mcm dalam cerita gundam tu.. Tapi kena kumpui duet sekurang2nya 140 tahun la baru cukup nak beli robot tu... so, mmg xpayah berangan la kan.. haha..


Itulah dia.. Nama robot ni Kuratas.. Tinggi robot ni 13 kaki... Berat dia plak, sangat berat sebab dia besaq dan berat ( apadaaa!). Robot ni dihasilkan oleh sebuah kampeni kat Jepun yg bernama Suidobashi Heavy Industry.. Baru saja disebutkan harganya.. Nak tau dak berapa? Heeeee.. RM 1.3 Dollars Amereka (RM?).. Tapi, walaupun mahal, cuba hgpa bayangkan hgpa boleh duduk dalam robot tu control pergerakkan dia.. Darn! cool gila beb!(ckap KL alert!).. kalau hgpa xmo duduk dalam dia pun xpa, just control guna phone pun boleh.. nak hayaaammmm!!  stailnyaaa!  Jom simpan duet start daripada arini n insyaallah kalu ada rezki , kita mungkin berpeluang untuk memiliki bnda cool ni..  Jom tgok depa buat demo nak guna robot ni..



So, tu sajalah yg tuankedai nak kongsikan, kalau berminat, boleh la p Jepun n cari syarikat yg aku sebutkan tadi.. Itu saja dari aku..

Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

1 Org Buat Aku Senyum

  1. best gila ! aku imagine kalau ada princess robot camni. aku suruh semuaa budak homeroome kumpoi duit bg kat aku sempena birthday *over* . HAHAHAHa

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D