Pengalaman: Story Of A Night..

By Kimi Jamai - August 02, 2012

Assalamualaikum..
Whasup kwn2! Kalau hgpa tanya aku, Whassup Kimi?? Aku akan jawab syilling corak pokok lidah buaya ngan kipas speed no.3... *ok, lawak xjadi.. So arini tuankedai g berniaga seluaq jeans n tudung kat bazaar uptown tepi Jam Besaq Sungai Petani..  Mmg meriah! yg mai jalan2 tu mmg syiokla, yg dok meniaga syiok jugak tapi ada unsur2 penat sikit.. hehe.. Kami start jual pukul 8 lebih n tutup pukul satu lebih.. fuuhh *sambil lap peluh! mmg lotih tapi seronok.. letih sebab letih, n seronok sebab seronok tgok org hepi beli barang2 nak raya.. jam baru, seluaq baru, tudung baru, bajugambaqangrybird baru n macam2 lagi bnda baru yg dijual n dibeli tadi.. :D So, kepada kawan2 ku yg berada di kelantan, johor, perak, N9, Sarawak, China, Japan n Kongostan, maila singgah ke Uptown Tepi Jam Besaq SP untuk beli tudung yg aku juai...


Ok, lepas dah packing barang n dah simpan barang2 kat dalam Khemah brother yg baik hati depan khemah kami td kami pun berangkatlah pulang... Kak Ngah naik ngan suami dia, aku naik moto sorang2... Yg "paling bestnya" masa nak amek Topi keledar aku, aku terjumpa something dalam topikeledar moto aku.. Ada baby baru lahir!( SERIUSLY???!!)  nope, melawak je la.. mana nak muat buh dalam topi keledar.. Actually ada org buh bekas ayaq yg dah abeh.. Maybe dia ingat helmet aku tu tongsampah yg baru direka dengan bentuk seakan-akan helmet beserta dengan moto sekali untuk tong sampah tu bergayut.. ( PERLI TAHAP SUPER SAYYAN KE 19)... xpala, aku maafkan hg dude... biaq Allah ja balas..


Ok, Masa OTW nak balik plak aku tgok penuh Mat Sempit (rempit) dok pecut2 kat atas jalan raya.. sini ada, sana ada.. suma penjuru SP ada depa.. Rupa2nya depa tgah dok kena ligan/kejaq/hambat dengan pak Polisi.. patutla lari macam berselerak mcm Rusa pulang petang (WHAT?).. Yg lebih epicnya, aku dengan LikeABoss-nya dok sebelah polis masa tunggu trafic lite merah.. Dengan muka yg "saya xbersalah pun, say baru nak balik daripada meniaga jer " aku wat rilex jaa..Padahai dalam ati cuak gak kot2 dia ingat aku mesempit sekali ngan geng2 sempit yg lain.. Pastu dengaq la polis ni dok Roger2 ngan kawan dia... Pastu terus aku blah sebab lampu dah hijau.. N then sampailah ke rumah...Thats it, story of A night...

Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

  1. baru taw, skrg tong sampah bentuk helmet.. hehehe
    http://chocolateholic4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kemaih ar sapa yang buang tu, dia dari Jepun la kot..

    ReplyDelete
  3. ingatkan betul betul ada baby -,-

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D