Pengalaman: Dapat Kad Raya Daripada Artis Youtube

By Kimi Jamai - August 15, 2012

Assalamualaikum..
Salam muhibbah kwn2... Arini bro posman mai singgah lagi rumah aku... Dapat sehelai lagi kad raya  taun ni! hoorayyy! ( over sat).. hehe... Kad raya yg keempat ni datang daripada seorang blogger merangkap seorang penyanyi sensasi di laman youtube.. Untuk pengetahuan hgpa, kwn aku ni mai dari Johor... Aku rasa hgpa dah buleh teka dah kot sapa dia... Alaaa, xkan xkenai kot... yg nyanyi lagu CintaMukadepanbuku n Kosongkah? dan jugak lagu terbaru dia Adakot... Tau dak g sapa? Dialah Mirza Farhana!! haha..

Tulah dia rupa kad raya yg dihantar oleh kawan aku si Mirza Farhana ni.. hehe.. trima kseh yer mirza.. taun depan jgn lupa hantaq lagi yer.. Terharu plak bila kwn2 send kad raya ceni.. haha..Oklah, tu saja yg aku nak kongsikan, sekali lagi, terima kasih yer saudari Mirza Farhana.. 

Assalamualaikum







  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D