Pengalaman: Dapat Kad Raya Cik Rongoks

By Kimi Jamai - August 06, 2012

Assalamualaikum..
Malam kengkawan.. Kedai kopi aku brubah muka lagi.. haha.. xabeh2 ngan plastik sergeri.. kesian kat blog ni.. hehe..... Xpa2.. Lepas ni aku x tukaq dah noh (yeah right ==')  Entry kali ni, aku just nak belagak ngan hgpa2 sumaa.. sebab apa? sebab aku baru dapat kad raya daripada Cik Rongokss.... kad raya daripada Cik Rongoks ni merupakan kad raya yg kedua aku dapat taun ni.. yg first daripada Cik Comel aku.. hehe.. So, aku nak ucapkan bermillion-million terima kasih kepada Cik Ika Rongoks sebab dengan rajinnya dah menghantaq bukan 1 tapi 50 keping kad raya kepada rakan2 bloggernya.. hehe.. Makaseh cik ika.. Semoga raya taun ni lebih meriah! ( awai lagi lerhh)..




So, tu sajalah yg aku nak belagak ngan hgpa.. hehe.. Again, terima kasih cik ika rongoks... harap2 raya taun depan dapat la seketui lagi kad raya dari cik rongoks yer... heheee..

Assalamualaikum..



  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

  1. dapat duit raya lagi sedap wei haha

    ReplyDelete
  2. wah.. untgla..heheh

    jom join pertandingan mencipta logo.
    http://selamanya-story.blogspot.com/2012/07/pertandingan-mencipta-logo.html

    ReplyDelete
  3. Salam persahabatan,
    Ingin bertukar-tukar banner saiz 125px? sila lawati blog kami di :

    http://www.blog.nik.my/index.php?id=39

    Sekian.

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D