Movie Time: Total Recall..

By Kimi Jamai - August 02, 2012

Assalamualaikum..
Aku baru ja balik daripada jalan2 pusing SP dengan mmber2 td.. Pastu kami rasa mcm nak tgok movie so kami p lah tgok.. Cerita Total Recall.. Aku suka cerita, walaupun panggung x penuh n org yg p tgok cerita tu td boleh dibilang guna jari ja, aku tetap puas hati tgok cerita Total Recall ni... Kenapa? Why?


  •  sebab xramai yg dok sembang2 pasai cerita ni, so tatau nak expect apa, so suma yg ditayang dalam cerita tu would a surprise..
  • sebab jalan cerita ni unik and ada sedikit twist..
  • sebab grafik n CGI dia yg sangat coool..Dunia yg depa reka dalam tu mmg canggih n pelik..
  • Ada jet mcm dalam cerita SENARIO..
  • Sebab ada unsur2 cintan cintun sikit..
  • Sebab dalam cerita tu boleh call org lain guna tangan ja.. OH-semut!
  • Happy ending..







So, tulah ciri2 cerita ni yg buat aku rasa puas hati lepas tgok td..  Walaupun xsefemes Batman n Spiderman tapi aku puas hati.. :D Sedikit review pasai cerita ni, Cerita ni mengisahkan hidup sorang laki, Douglas Quaid(lakonan Colin Farrell) ni yg tengah kebosanan dengan hidup dia sebab tiap2 hari dia dok buat bnda yg sama, at the same time dia dok dapt mmpi2 plik.. dalam mmpi tu dia trjumpa dengan org2 yg dia xkenal.. Dia taktau yg suma tu sebenaqnya memori dia yg dah ditukar.... Sumanya terbongkar lepas dia g ke satu tempat cipta memori palsu ataupun khayalan yg bernama REKALL.. start daripada kunjungan dia kat situlah hidup dia berubah... Nak tau ending dia cmna? tgok sendiri.. :D

Assalamualaikum






  • Share:

You Might Also Like

5 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D