Jom Tengok: Tutorial Merapu..

By Kimi Jamai - August 10, 2012

Assalamualaikum..
Zup kengkawan?  hgpa busy dak? kalau x busy meh aku nak tunjukkan satu bnda menarik kat hgpa.. Sebenaqnya aku just nak perkenalkan satu channel YouTube kat hgpa.. Nama channel ni Lets Learn Anything..  Dengaq nama pun dah tau kan,video2 dalam channel ni menunjukkan mcmmana nak buat itu n ini... yg xbleh blah nya, bnda yg dia ajaq kat channel tu kebanyakkannya bnda yg xperlu diajaq pun... Bnda2 simple jaa... haha.. contohnya, mcm mana nak letak stokin atas lantai... n mcm2 lagi la.. aku rasa tuan punya channel ni saja nak buat lawak ja kot.. meh aku share sikit ngan hgpa na..



Mcam mana nak keluarkan screwdriver daripada kasut


Macam mana nak letak botol atas hard drive



Macam mana nak letupkan bubble wrap


Macam xperlu ja nak buat tutorial suma ni kan? haha.. Budak x p tadika pun boleh buat suma tu without watching video2 ni kan?... Aku  saja ja nak share ngan hgpa sebab aku rasa macam nak tergelak tgok video2 kat channel ni so nak la hgpa tergelak sama.. heee.. kalau ada yg nak tengok video2 lain kat channel tu boleh klik sini.. Thats all tuankedai nak share... 


Assalamualaikum.





  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D