Jom Tengok: Brother Vs Ulaq

By Kimi Jamai - August 08, 2012

Assalamualaikum..
Petang Kengkawan! Ada satu video nak share ngan kawan2 ni.. Sebelum tu aku nak habaq that video ni melibatkan ulaq, so kalau ada yg mungkin pengsan bila tgok ulaq, hgpa toksah dok gatai nak play video ni tau.. Aku tatau la org len cmna, tapi mak aku takut gila ngan ulaq.. Dia kata dia takut ngan ulaq sebab ulaq tu xdak kaki.. ( seriusly mak? sebab xda kaki?) haha.. Mungkin yg mak aku maksudkan tu bukan takut tapi geli.. Perempuan mmg ramai yg geli kat bnatang2 yg xda kaki kan? btoi dak?  Tapi kalau ulaq , selalunya org cuak sebab bisa patukkan ulaq tu bley bawak maut la kan..  Tapi mamat dalam video yg aku nak share ni, selamber wawa, selamber yaya ja men angkat n alih ulaq2 yg mana aku percaya adalah ulaq tedung selar... Bisa bawa maut tuuu.. Agak kagum jugak la dengan keberanian mamat ni..(Agak?).. Ehh, sangat kagum! hehe.. Maybe sebab ulaq2 tu suma dah kenai dia kot.. Dah anggap dia tu mcm kaum kerabat depa, so depa pun malas nak layan sangat.. haha.. Papepun, silalah tgok video ni yer..



Amacam? ada bran x buat mcm brother ni.. haha.. tobat xbrani kan? haha.. jgn dok gatai lah nak try buat kerja mcm brother ni tau kengkawan..bahaya.. Brother ni mmg dah lama kot bergiat dengan ulaq2 ni suma  so dia tau teknik2 nak buat ulaq tu suma relax n x aggressif..kita yg taktau ni jgn buat2 tau tau (tautatuatautu).. So, tu sajalah yg tuankedai nak kongsikan... 

Tingkatkan prestasi, kurangkan kolestrol
Assalamualaikum

  • Share:

You Might Also Like

2 Org Buat Aku Senyum

  1. ulaq cicak dan sebagainya adik beradik natang belendiaq nie mmg aku geli.

    ReplyDelete
  2. @CikMai baguih2.. hg buleh masuk geng mak aku.. haha..

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D