Pengalaman: Jogging2 Photographing :D

By Kimi Jamai - June 30, 2012

Assalamualaikum kawan2...
 Petang td p jogging sat..pastu aku tringat nak bawak kamera, so aku bawaklah kamera, kot2 ada alien muncui depan mata bulehla aku amek gamaq ngan alien tu...tapi malangnya xmuncul punn... :(  sob2....  Gambar2 dibawah ni jela yg aku dapat tangkap..hehe..sori kamera murah so gamaq pun besa2 jala.. :D semoga seronok tgok gambaq2 yg aku amek td noh.. :D



lalang ka padi?

semak ka samun?

Awas ka Awie?

T ka Double L?

muka robot ka muka hgpa?

Milo ka Mila (aku lebih tahuuu)

Pasir ka jerawat? (errr)

matahari ka bulan?

Daun ka Ulat menyamaq jadi daun?

pokok kelapa ka kelapa sawit?

JPP ka JPJ ka JPK kolej?

bunga ka taik ayam?

jambatang ka jambate?

sawah ka..........(xdak idea)


itu sajalah untuk paparan kali ni.. 
Assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D