Sembang2:The inVention of the next 10 years

By Kimi Jamai - April 30, 2012

assalamualaikum n kerutkan dahi tanda geram kat ambiga ( politik sat)...
 meh nak tanya hgpa suma, hgpa prnah x terbayang mcmmana ataupun apa yg akan trjadi kat dunia ni in 10 years time.. bnda first yg terbayang kat aku , of coz la aku dah kawen, bini hot, anak 15 (over!) ..ala, hgpa pun msti dok terbayang bab kawen2 first kan?  haha..act aku terbayang mcm2 bnda2 yg stail2 akan di invent oleh kawan2 enjinier kita n kawan2 profiessor kita ( i have broken the language but who cares.. XD)... meh kita aku share ngan hgpa suma, bnda pa yg aku tringin n harap sngat2 ada manusia yg trlintas nak cipta..(kalu nak harap kat aku yg cipta, mmg xjd lorrr)

number 10:
sudah semestinya, baju yg boleh lipat dirinya sendiri (pemalas..=.=) ..bukannya aku ni pemalas ka apa, tp, cuba hgpa bygkan semua baju2 kita terlipat sendiri setiap kali kita habis basuh n sidai baju..

number 9:
mesin basuh yg boleh menyedut suma baju2 yg kotor n basuh suma baju2 tu secara autometik..tanpa prlu ditekan apa2 butang ( :O ??) ...skali lg aku nak tekankan, bukannya aku ni pemalas, cuma banyak lg bnda pnting yg kita bleh buat rather than nak masukkan baju2 kotor tu dalam mesin basuh kan? sapa yg nak update blog kalu suma asyik masukkan baju dalam mesin ( freakin lazy)

number 8:
system, update blog secara lisan ( wooww coool..) kan? yg ni msti hgpa pun stuju kan? kita just cakap ja, pastu pandai2 la komputer ni tukar sumanya dalam bntuk tulisan... hehehe..


number 7:
spek mata yg boleh tembus suma bnda( pervert!)..bukan la aku ni pervert ka apa, cuma kalu boleh tgok tembus suma bnda kan senang untuk kita kesan sapa yg ada pistol or parang or senjata2 yg merbahaya..barulah selamat hidup kita   :P


number 6:
minyak rambut yg ada microchip...kita just sapu ja minyak rambut tu n then tekan button stail rambut apa yg kita nak pastu kaboom! trus trbentuk rambut trsebut... ( nice...)


number 5:
kereta yg bley dikecikkan pastu boleh ubah suai kereta tu jd skateboard (this is ngada2)


number 4:
pemicit jerawat/jeragat/bisul  bebas kesakitan...msti hgpa pun stuju n sedang menganggukkan kepala sambil dalam ati hgpa dok kata " kimi ni mmg genius...he will be sumone sumday"..btul x? hehehe..makaseh...kalu bnda ni ada , senang sikit nak picit jerwat kan? :P


number 3:
kasut halimunan..kasut ni bila kita jalan2 kat luar kita bley nmpak dia, tp bila masuk umah, dia ilang sendiri, pastu bila kita keluar balik dia muncul balik n bila kita masuk umah dia ilang sendiri pastu bila (kedebbuuuk!) adoi,, ada sesapa yg trniat nak tumbuk aku kaa? haha..


number 2:
wallet atau purse yg bley refill sendiri...bila wallet kita kosong ja dia akan direfill sendiri..pastu duet kita kat bank akan di potongla...staiiilll kan? hehe...keluarkan salah satu blood vein anda jika anda setuju dengan idea ini!! ( pliz dont!)

number 1:
i really wish that our negara malaysia ni akan bebas daripada demonstrasi2 tu suma dalam masa 10 tahun akan datang....pliz people..( cewaahh patriotik kan akU?)


hehe..itusajalah yg ingin aku kongsikan malam ni, n btw hgpa dah boleh komen dah kat entry2 aku, kalu terasa nak komen tu komen la... :)

k assalamualaikum..

  • Share:

You Might Also Like

0 Org Buat Aku Senyum

Komen jangan tak komen.. Makaseh :D